Pınar markasını Orta Doğu'da kaliteli ve güvenilir bir bölgesel marka konumuna ulaştırmak amacıyla 2000 yılında Dubai içinde yer alan Jebel Ali Serbest Bölgesi'ne kurulan HDF FZCO, markayı başta Suudi Arabistan, Kuveyt, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Bahreyn ve Umman olmak üzere Orta Doğu pazarına ulaştırmaktadır. Pınar maskasıyla``Türk Labnesi`` olarak bilinen yeni bir kategori yaratılmış, gerçekleştirilen yoğun ve etkin bölgesel tanıtım ve pazarlama aktiviteleri, sponsorluklar, sosyal sorumluluk çalışmaları ile Pınar markası, hem perakende hem de ev dışı tüketim kanallarında tüketiciler ve müşteriler tarafından tercih edilen marka konumuna gelmiştir.
Topluluk ürünlerinin bölgeye ihraç edilmesinin yanı sıra Topluluk şirketlerinin ham madde ihtiyaçlarının karşılanmasında da aktif rol oynayan HDF FZCO, bölgede Yaşar Topluluğu adına yatırım ve stratejik ortaklık projelerini de yürütmektedir. Kurulduğu günden bu yana, bölge tüketicilerinin tüketim alışkanlıklarına ve beklentilerine uygun yeni ürünler geliştirilmesine yönelik çalışmalar yapan, pazara birçok inovatif ürün sunan, pazar ve kanal bazında, farklı alt markalar da geliştiren HDF FZCO, geniş bir müşteri/tüketici kitlesine ulaşmıştır. Stratejik konumu nedeniyle yeni potansiyel pazarlara açılmak ve giriş stratejilerini belirlemek üzere, pazar araştırmaları gerçekleştiren HDF FZCO, labnenin yanı sıra, beyaz peynir, kaşar peyniri, kahvaltı kreması gibi sütlü ürünlerle birlikte, et (sucuk, salam vb) ve donmuş gıda (börek, falafel, vegan ürünler vb) kategorilerinde de her yıl trendlere ve yerel tüketicilerin tercihlerine göre pazara inovatif ve değer katan ürünler sunmaya ve portföyünü genişletmeye devam etmektedir. HDF FZCO, yeni pazarlara da açılarak, büyümesini sürdürmektedir.