Pınar Et

Pınar Et

Kurulduğu 1985 yılından bu yana sektörde yüksek kalite ve gıda güvenliğinin öncüsü olan Pınar Et, beslenme tercihlerine uygun yeni kategorileri ve hazırlaması hızlı, pratik ürün çeşitliliğiyle tüketicilerine yenilikler sunmaya devam ediyor.

Türkiye’de modern et sanayinin dönüştürücü gücü olan Pınar Et, öncü rolü ve sorumlu üretici kimliğiyle gıda sağlığı ve güvenliğini ön planda tutarak, tüketicilere lezzetli, güvenilir, hijyenik ve yüksek kaliteli ürünler sunmaya devam ediyor. Son teknolojilerle donatılmış üretim tesisleri ve Ar-Ge Merkezi ile Pınar Et, üstün kalitesinden ödün vermeden üretim gerçekleştiriyor.

Pınar Et, Türk Gıda Kodeksi ve AB standartlarına uygun olarak, modern entegre üretim tesislerinde kırmızı et, hindi, işlenmiş su ürünleri ve yan ürünler olmak üzere dört kategoride üretim gerçekleştiriyor.

Pınar Et, şarküteri başta olmak üzere dondurulmuş et, dondurulmuş unlu gıdalar, dondurulmuş deniz mahsulleri, dondurulmuş organik et, dondurulmuş bitki bazlı ürünler ve taze et kategorilerinde tüketicilerin kalite, güven ve lezzet beklentilerini karşılıyor. 2024 yılında Ar-Ge çalışmaları doğrultusunda yeni ürün kategorilerini genişleten Pınar Et, bitkisel protein tüketmek isteyen tüketicilere vegan ürünler sunarak beslenme alternatifleri sağlayarak pazarı yakından takip ediyor ve her daim dinamik ve güncel yapısını gözler önüne seriyor. Çağın beslenme anlayışıyla uyumlu yeni ürünler geliştiren Pınar Et, ürünlerinde sunduğu kullanım kolaylığıyla da öne çıkıyor.

Pınar Et, dondurulmuş gıdalar, et ve deniz ürünlerinin yanı sıra şarküteri alanında da Türkiye’nin lider markalarından biri olarak, geliştirdiği yenilikçi ürünlerle sektör trendlerine yön veriyor. Şirket, değişen tüketici alışkanlıklarına uyum sağlayarak D2C (direct to consumer) stratejisi doğrultusunda e-ticaret platformu PınarOnline üzerinden de ürünlerini tüketicileriyle buluşturmaya devam ediyor. Zengin ürün çeşitleri ile e-ticaret kanalı üzerinden tüketicilere anında alışveriş imkanı oluşturuyor.

Pınar Et, iş süreçlerini uluslararası standartlara uygun, küresel akreditasyona sahip kalite yönetim sistemleriyle yürütüyor. Güçlü marka algısı, yüksek bilinirlik ve güvenilirliğe sahip olan Şirket, 60’tan fazla denetim sürecinden başarıyla geçerek Türkiye ve ihracat pazarlarında sorumlu üretici kimliğini koruyor.

Pınar Et, dağıtım faaliyetlerindeki mükemmelliği sağlamak için Türkiye’nin en büyük soğuk ve dondurulmuş ürün dağıtım zincirlerinden birine sahip Yaşar Topluluğu şirketi Yaşar Birleşik Pazarlama (YBP) ile iş birliği yapıyor. Bu sayede geniş iletişim ağı ile ürün bulunurluğunu üst seviyeye taşıyor. Pınar Et, Türkiye’nin yanı sıra 50’den fazla ülkede ürünlerini tüketicilerle buluşturuyor.

Pınar Et, faaliyetlerinden kaynaklanan çevresel, sosyal ve ekonomik etkileri dikkate alarak hareket ediyor. Yaşar Topluluğu’nun sürdürülebilirlik stratejisi doğrultusunda geleceğe daha yaşanabilir bir dünya bırakmayı hedefleyen şirket; atık yönetimi, geri dönüşüm, iyi tarım uygulamaları, doğal hayatın korunması ve Güneş Enerjisi Santrali (GES) yatırımları gibi çevre ve doğa odaklı çalışmalara öncelik veriyor. Yenilenebilir enerji yatırımları sayesinde toplam elektrik tüketiminin %12’sini GES projesinden karşılayan Pınar Et, aynı zamanda toplumsal sorumluluk bilinciyle sanata, spora ve eğitime yönelik faaliyetlerini de aralıksız sürdürüyor.

www.pinar.com.tr

 
Paylaş